FAQ

Hieronder vind je antwoorden op veel gestelde vragen...

Staat jouw vraag er niet bij? Vul dan het contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Algemeen (8)

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Je kunt je wachtwoord opvragen door bij ‘Inloggen’ te kiezen voor de optie Wachtwoord vergeten. Na het invullen van het e-mailadres waarmee jij je op FitPeaks hebt geregistreerd ontvang je van ons een nieuw wachtwoord.

Hoe lang mag ik gebruik maken van FitPeaks?

Je kunt zo lang als je wilt codes ontvangen via de verschillende ondernemers die meedoen met FitPeaks. Echter zijn de codes wel tijdsgebonden, deze kunnen dus aflopen als je ze niet op tijd inlost. Een account daarentegen is niet tijdsgebonden, dat blijft actief zolang jij dat wenst.

Hoe gaat FitPeaks om met mijn privé gegevens?

FitPeaks respecteert en beschermt de privacy van alle gebruikers van de website en zorgt dat al je persoonsgegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wanneer je onze site bezoekt worden verschillende gegevens verzameld om je een optimale dienstverlening te kunnen bieden. Op de privacy-pagina wordt precies uitgelegd welke gegevens worden verwerkt, wat er met je gegevens wordt gedaan en welke rechten je hebt.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Klachten die gaan over de uiteindelijke verrassingen kun je het beste bij de desbetreffende aanbieder melden. Zij zullen op dat moment werk maken van je klacht, wij kunnen hier achteraf niets aan doen. Klachten kunnen uiterlijk 6 maanden na ontvangst van de verrassing worden ingediend via onze contactpagina. Klachten betreffende onze dienstverlening kun je ook via dit formulier sturen. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen de klacht in behandeling te nemen, hiervan ontvang je een bevestiging.

Is FitPeaks aansprakelijk voor de geboden informatie?

FitPeaks verricht redelijke inspanningen om nauwkeurige en actuele informatie te verschaffen op deze website en in alle andere uitingen. FitPeaks kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website of een van de uitingen van FitPeaks. ‚ÄčTevens kan FitPeaks niet aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud van deze website of eventueel onjuiste of gewijzigde informatie op deze website en op de informatiepagina van de verrassingsaanbieder. Alle getoonde informatie is dan ook onder voorbehoud van druk- en zetfouten. FitPeaks besteedt veel zorg aan het weergeven van accurate informatie. De geboden verrassingen kunnen echter afwijken van de getoonde afbeelding(en). FitPeaks kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (druk)fouten in haar prijzen en of voorwaarden. FitPeaks keert bij verlies, verval en of onduidelijke informatieverschaffing geen geld uit.

Zijn mijn gegevens verkocht aan FitPeaks?

Nee. FitPeaks handelt conform de wet bescherming persoonsgegevens. We zullen je gegevens niet verkopen of beschikbaar stellen aan derden. Alle informatie die je ontvangt na registratie is puur en alleen over FitPeaks en o.v.b. de door jou aangegeven onderwerpen. Mocht je je na registratie op FitPeaks willen afmelden dan kun je dat heel eenvoudig doen als je ingelogt bent via ''mijn account''.

Verkoopt of deelt FitPeaks mijn gegevens?

Nee, wij handelen conform de wet bescherming persoonsgegevens en zullen jouw gegevens niet verkopen of beschikbaar stellen aan derden. Alle informatie die je ontvangt na registratie is puur en alleen over FitPeaks en o.b.v. de door jou aangegeven onderwerpen.

Sommige knoppen werken niet goed, hoe kan dit?

Dit kan verschillende oorzaken hebben. De veiligheidsinstellingen kunnen te hoog zijn waardoor het niet is toestaan dat bepaalde sessies plaatsvinden. Ook kan het zijn dat je een verouderde webbrowser gebruikt. Probeer in dit geval een andere webbrowser te gebruiken (Chrome, Internet Explorer). Tot slot kan het helpen om tijdelijk even je geschiedenis te verwijderen. Dit kan ook wel eens conflicten opleveren.

FitPeaks account (2)

Kan ik me ook afmelden of de-activeren?

Ja dat kun je zeker! Als je niet meer geactiveerd wil zijn of wil deelnemen aan FitPeaks dan kun je jezelf eenvoudig afmelden binnen je account.

Ik heb een Ideal betaling gedaan, maar krijg niet meteen een gekochte code terug?

Dit kan voorkomen. Dit komt omdat er soms een vertraging zit tussen de betaling en de definitieve terugkoppeling van de Payment provider. Wacht nog even geduldig af en klik nog een keer op "Betaling ophalen". Als het goed is krijg je uiteindelijk de code vanzelf in je account te zien.

Verrassingen (4)

Ik wil mijn verrassing inwisselen voor geld, kan dat?

Het is niet mogelijk een verrassing in te wisselen voor geld. FitPeaks keert nooit geld uit voor reeds uitgegeven verrassingen.

Ik wil graag mijn verrassing inwisselen voor een andere verrassing, kan dat?

Nee, dat is helaas niet mogelijk, de verrassingen zijn zorgvuldig uitgezocht door degene die jou deze verrassing geeft.

Wat moet ik doen als ik geen e-ticket heb ontvangen per e-mail?

Als je geen e-ticket per e-mail hebt ontvangen raden wij je aan om eerst even bij je ongewenste e-mail te kijken. Als je e-ticket ook daar niet in terecht is gekomen, neem dan even contact met ons op middels het contactformulier.

Hoe ontvang ik een bevestiging van mijn ontvangen verrassingen?

Direct na het invoeren van FitPeaks code ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. In deze bevestiging wordt tevens de aanbieder van de verrassing(en) weergegeven. Indien je geen bevestiging per e-mail hebt ontvangen raden wij je aan om contact op te nemen met ons via het contactformulier. Vermeldt hierbij FitPeaks-code zodat we dit kunnen checken.

Verrassingscode (4)

Ik heb een verrassingscode ontvangen, wat nu?

Op het verrassingskaartje staat een code die je op deze website kunt activeren. Zodra jij je code hebt geactiveerd en je gegevens hebt ingevuld, word je account aangemaakt. In je account zie je direct de verrassing(en) die je hebt gekregen. Heb je al een account? Log dan in en activeer de code om de nieuwe verrassing(en) toe te voegen.

Ik kan de verrassingscode niet activeren?

Het zou kunnen dat je de code verkeerd hebt ingevuld. Probeer in plaats van een B eens een 8 of een 0 in plaats van een O. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact op via ons contactformulier.

Kan ik een verrassingscode retourneren?

Bij een aankoop of een koop op afstand (online bestellingen) heeft men gedurende 14 dagen na ontvangst van de bestelling het recht de bestelling zonder opgave van reden aan de uiteindelijk verstrekkende partij te retourneren. De klant dient binnen 14 dagen een retourmelding te maken van het product bij de specifieke verrassingsverstrekker.

Mijn verrassingscode werkt niet en ik ga niet naar de volgende stap.

Het is mogelijk dat de beveiligingsinstellingen van je computer te hoog staan, of dat je een oudere webbrowser gebruikt. Probeer een andere webbrowser of pas jouw beveiligingsinstellingen iets aan. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact met ons op middels het contactformulier, en wij helpen je verder.