Onze partners

We zijn trots op onze samenwerking met ClubPlanner en Feedback4Sports!

 

Met beide bedrijven hebben we een software-integratie. Leads die binnenkomen in FitPeaks worden bijvoorbeeld doorgeschoten in ClubPlanner. En als leden een enthousiast klantverhaal hebben geschreven in hun Feedback4Sports enquete, kan je ze belonen met extra FitPeaks.

Met FitPeaks, ClubPlanner en Feedback4Sports is de gehele klantreis van jouw leden in uitstekende handen. Van leadopvolging in ClubPlanner, loyaliteit in FitPeaks, retentie in ClubPlanner tot klantverhalen in Feedback4Sports. Daarmee heb je optimale grip op jouw potentiele én bestaande leden.

 

Meer over ClubPlanner:

ClubPlanner is al jaren een begrip in de fitnessbranche. Iedere ondernemer die grip wil hebben op sales, retentie en loyaliteit zou ClubPlanner in huis moeten hebben. Met ClubPlanner houd je controle over je club, grip op leads en zorg je voor loyale leden. ClubPlanner structureert jouw verkoop, member journey en contactmomenten met leden. Slimmer software voor de fitness & health industrie met bewezen resultaat.  

 

Meer over Feedback4Sports:

Feedback4Sports doet doorlopend en automatisch klanttevredenheidsonderzoek onder leden van sportscholen in Nederland en België. Door feedback te krijgen van jouw leden werk je aan:

-        Ledenretentie, je voorkomt slapende en vertrekkende leden;

-        Clubverbeteringen, door aan de slag te gaan met ontvangen feedback;

-        Marketing, je kunt feedback namelijk publiceren als klantverhalen op je website;

-        Leadgeneratie, beveelt een clublid jouw sportschool aan bij anderen? Top, laat ze maar meteen iemand meenemen!

Enthousiaste klanten en bevlogen medewerkers zijn de basis van iedere organisatie. Ook van jouw sportvereniging, fitnessclub en wellnesscentrum of gym. Ervaringen van klanten worden steeds belangrijker, maar om een goede beoordeling of klantervaring te ontvangen, is het belangrijk om erachter te komen wat je leden vinden en voelen. Waar worden ze blij van, maar niet onbelangrijk; waar worden ze minder blij van?

De fitnesssector leent zich bij uitstek voor tevredenheidsonderzoek. Feedback4Sports maakt samen met jou inzichtelijk wat je klanten en leden écht vinden. Vertaal dit in concrete actiepunten voor een betere klantbeleving. Met een hogere retentie, lagere churn en meer leads als resultaat.

Ons doel? Ervoor zorgen dat je klanten zich niet alleen enthousiast inschrijven, maar ook daadwerkelijk enthousiast blijven. We vragen feedback uit op 9 kritieke momenten in de klantreis die jouw leden doormaken. Enthousiaste klanten zijn immers de beste ambassadeurs voor jouw club.